Friday, July 30, 2010

Maaf Dipohon Doa Dipinta

Salam sejahtera buat rakan-rakan blogger dan pembaca sekalian...

Pertama: Saya memohon maaf kepada semua kerana sudah lama tidak bergiat aktif dalam dunia penulisan blog kerana menghadapi beberapa kesulitan khususnya masalah talian internet.

Kedua: Saya mengucapkan berbanyak terima kasih kepada rakan-rakan yang prihatin dengan masalah yang dihadapi dan tidak serik-serik mengunjungi blog saya serta memberi maklum balas kepada saya melalui khidmat pesanan ringkas (sms).

Ketiga: Saya juga ingin memohon maaf kepada sahabat-sahabat yang memohon supaya di'post'kan gambar 'permata hati' saya yang baru dilahirkan pada tanggal 16 Jamadil Akhir 1430 Hijrah yang lalu kerana tidak berbuat demikian atas sebab-sebab peribadi.

Keempat: Kepada semua rakan-rakan teruskanlah usaha kalian dalam menyebarkan ilmu dan maklumat yang tepat dan berguna kepada masyarakat kita yang kian hari kian dahagakan ilmu.

Sekian, sehingga bertemu lagi...dengan izin Allah! Wassalamu'alaikum.

No comments:

Post a Comment